Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Hermes Den Bosch. Meer weten? Ontdek meer
Jack
9 jun 2026 om 20:59
was jammer dat het door drukte afgekoeld was.
Carla
6 jun 2026 om 22:49
Lekkere sagnaki en rijst! Lamsvlees rn bonen
Marleen
6 jun 2026 om 19:55
was een verschrikkelijke bezorger. hij had mij de verkeerde bestelling gegeven en werd boos dat ik de verpakking had opengemaakt en werd echt boos maar was zijn fout niet de mijne. en er lag heel veel jus en vet onderin het bakje erg jammer
marij
6 jun 2026 om 18:36
heerlijk
Petra
3 jun 2026 om 19:17
De gyroscoop speciaal is altijd lekker,de friet is teveel voor 1 persoon,maar wel goed gebakken, en de salade die je erbij krijgt,is voor de liefhebber
Hans
1 jun 2026 om 20:29
alles perfect!!!!
Thea
31 mei 2026 om 20:00
het was weer lekker
Peter
31 mei 2026 om 19:52
Goed eten snel bezorgd, jammer dat op de bon de naam van de vorige bewoner van mijn huis stond denk dat die daar ook vaker bestelde
Jimmy
29 mei 2026 om 21:26
helaas de bijgekocht Tzatziki niet meegeleverd anders was het weer 5 sterren!
Ageeth
27 mei 2026 om 20:28
Goed warm en fijn op tijd
Thea
26 mei 2026 om 20:06
het was heel lekker we hebben er van genoten
Remco
25 mei 2026 om 20:04
het was heerlijk en zeker goed verpakt en de rijst was heerlijk